FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Co różni Bistro Box od innych cateringów dietetycznych?
Gotujemy w większości z produktów Bio. Przygotowujemy posiłki tak, by klient miał najświeższe, najlepsze dania w dniu dostawy. Nasz catering musi spełniać 2 kryteria – być najlepszy na świecie smakowo i najzdrowszy dla naszych Klientów. Pakujemy antyoksydanty, witaminy, minerały i smak tak, by uzależnić Was od dobra płynącego z natury.
Czy w dietach BistroBox można wykluczyć produkty?
Można dokonać płatnego wykluczenia maksymalnie 3 składników.
Koszt wykluczenia pojedynczego składnika wynosi 4 zł za dzień diety*.
Do listy składników wykluczeniowych zaliczają się: gluten, laktoza, mięso, nabiał, soja, cebula, papryka, orzechy, seler, ryby i owoce morza.
*Brak możliwości wykluczeń w dietach: Autorska, Autorska Wege + Ryba, Niski IG, IF, IF Wege + Ryba, Jesz co chcesz – Wybór menu, Vegan, Fitness, Fitness Wege + Ryba, Ketogeniczna, Ketogeniczna Wege + Ryba, Domowe Smaki, Zupowa, Zupowa Wege + Ryba, Sportowa, Presirt Vegan 800, Sirtfood, Sitrfood Wege + Ryba.
Jakie miasta obsługujecie?
Zobacz na mapie nasze aktualne obszary dostaw.
Czy mogę zmienić adres lub datę dostawy?
Oczywiście. Wszelkie zmiany możliwe są min. 48 godzin roboczych przed planowaną dostawą, max. do godziny 14.00.
Możesz zrobić to logując się do swojego panelu klienta, mailowo kontakt@bistrobox.pl lub telefonicznie 502 834 066
W jakich godzinach realizowane są dostawy?
Godziny dostaw zależne są od regionu.
Przed zakupem diety, warto skontaktować się z naszym działem BOK i upewnić się, w jakim przedziale godzinowym realizujemy dostawy w twojej okolicy.
*W soboty dostarczamy Państwu posiłki na cały weekend.